суббота, 9 февраля 2013 г.

Фідер знову на висоті


Дзвінок з Миасса, що в Челябінській області і дружина радісно доповідає - на одну ночьку прибуває сродная сестра в гості, всією родиною, вже виїхали! І побігла на кухню, "мудрувати" з святковою вечерею. Я ж, чортихаючись і нарікаючи на зірвані плани, пішов готувати рибальські снасті до майбутньої риболовлі. Справа в тому, що шуряк або свояк (досі плутаюся, так і анекдот - дружини мама, це шурин - кожен раз сумніви в правильності термінології залишає), у загальному - чоловік спорідненої сестри моєї дружини, початківець затятий рибалка. Типовий міський житель. Будинок - садок - будинок, будинок - школа - будинок, будинок - інститут - будинок, будинок - робота-будинок, він живих кіз вперше тут побачив. Втравил я його в рибалку, потрапили на вдалий клювання і людина "захворів". Навіть кинув курити, щоб дружина рідше сварила за витрачені гроші на гачки, поплавці. Гості приїхали в чотири години дня. Доводи, що середина липня і клювання немає, рибака мого не переконали і ми поїхали на найближчий водоймище. Вирішили відвідати водосховищі, що у жителів м. Куртамыша, Курганській області називається "Гребля". Від містечка в двох кілометрах, так і час не чекав. Водойма великий, але у мене тут кілька улюблених місць є. Окунь, карась, короп, лин, у кожного своє місце. Вирішили відвідати, в цей раз, карасино - карповое місце. Я вирішив рибалити на фідер, матчеву і звичайну чотириметрову поплавковую. Мій рибак матчевій вудки не мав, так і за фідерної довелося проводити інструктаж. У свою спіральну годівницю я заправив запарені висівки упереміж з перловкой, на гачок - кілька перловок. На матчевій вудці сидів солідний дощової черв'як. Мій сусід чаклував з прикормом, купленим їм в магазині. На поплавчаною вудці постійно "діставала" уклейка. Хоч був привід поматюгаться, так як я був упевнений, що з сьогоднішньої риболовлею номер вийде "дохлий". Так ми, зрідка переговорюючись, просиділи дві години. Але ось мій сусід заприплясывал навколо своєї поплавчаною вудкою і витягнув з води рота. Так... і у нас цей далекосхідний агент швидко засвоює водойми. Знову у сусіда поклевка і знову - ротан. Бачачи, що "обрыбачил" досвідченого рибака, шуряк - свояк став говорити, як би виправдовуючись, що приїхав сюди випробувати свої нові вудки. Що ж, схоже на правду, раніше він на мої рибалив. А тут і на свій фідер він троечного карася витягує. Я свою фидерную, з наказами, залишаю поруч з ним, а сам міняю місце дислокації. Години через три повертаюся на "базу", мій фідер, зібраний, лежить на березі. Мій рибак, задоволений, але смертельно втомився,ледве мене дочекався. Ще б, цілий день в дорозі, та без обіду, він радісно погоджується їхати додому. Підсумок цієї риболовлі: я на поплавкову вудку зловили двох ротанів і одного карасика. На матчевій не бачив жодної поклевки. Свояк-шуряк виловив трьох ротанів і на фідер дев'ять карасів разом з карасем, спійманим на мій фідер. Виходить, фідер знову на висоті, у міжсезоння, в руках у новачка і ловить!

Комментариев нет :

Отправить комментарий