суббота, 27 октября 2012 г.

Рибалка взимку по відкритій воді


Скоро зима. Деякі водойми замерзнуть, а деякі ні. Тому сегодняшнею статтю я вирішив присвятити риболовлі взимку по відкритій воді. З поста Ви дізнаєтеся які снасті краще всього використовувати при такому вигляді лову. Які наживки і підгодовування вибрати, а також як правильно ловити щуку і плотву взимку по відкритій воді.
Напевно, багато хто зі мною погодяться в плані того, що в такий ловлі необхідно суворо дотримуватися існуючих вимоги не тільки до одягу, але і до вудлища. По-перше, вудлище для риболовлі взимку по відкритій воді в обов'язковому порядку повинна бути дуже легким, так як його потрібно буде постійно тримати в руці. Особисто я рекомендую всім вам вибирати вудлище із середнім строєм. Можете мені повірити, з такою tackle вам буде не тільки простіше закидати оснащення, але і легше здійснювати проводку. Найдемократичнішою tackle я вважаю махову вудку, не вимагає великої кількості різного додаткового обладнання. Вона компактна, легка і мобільний. Крім цього, риболовля взимку по відкритій воді для мене немислима без вудлища болонського типу, яке оснащене котушкою і кільцями. Тут я хочу дати вам невеликий порада: щоб запобігти прикрі перехльости при забросе такий вудкою, встановлюйте грузила-дробинки саме у зворотному порядку, тобто найважче слід розташувати практично в тому місці, де кріпиться повідець. Що стосується самого повідця, то його я роблю з флуорокарбоновой волосіні. Також рибалка взимку по відкритій воді буде ефективною у разі використання вудлища, в вершинку якого вклеєна монолітний гнучкий і м'який углепастиковый хлыстик, що дозволяє дозовано і м'яко впливати на оснащення, завдяки чому з'являється можливість досягти найкращої проводки.
Підгодовування і наживка
Коли за вікном варто негативна температура, я розводжу прикорм заздалегідь. Для цієї мети я вибираю чистий «Уникорм», оскільки крім відмінно збалансованого складу, привертає рибу, ця підгодовування має ще й стриманим запахом, що при риболовлі взимку по відкритій воді (навіть на сильному протязі) є незаперечною перевагою. Щоб отримати потрібну консистенцію слід рівномірно змішати його водою, а потім пересипати все в звичайний поліетиленовий пакет. Діставшись до водойми, на якому і проходить моя риболовля взимку по відкритій воді, я трохи виправляю вологість суміші шляхом додавання в неї мотилів і глини. Запам'ятайте, що взимку мотиль - це незмінний компонент в будь-який підгодовування. Практика показала, що чим холодніше і суворіші зима, тим активніше риба починає цікавитися саме їм. Особисто я додаю мотиль прямо перед початком підгодовування, так як він може замерзнути при негативних температурах.
Приманки потрібно вибирати, спираючись на власні уподобання. Не бійтеся трохи поекспериментувати! Що стосується мене, то я, відправляючись на риболовлю взимку по відкритій воді, вооружаюсь ось таким арсеналом: твістер RELAX, джиг-головка Gamakatsu Round (у неї гострий і зацепистый гачок), насадки, що мають тварину походження (черв'як або мотиль).

Комментариев нет :

Отправить комментарий