суббота, 27 октября 2012 г.

Рибалка взимку по відкритій воді на щуку



Рибалка взимку по відкритій воді на щуку

На запитання щодо того, де ж варто щука взимку особисто мені однозначно відповісти складно. Щоб хоч трохи наблизитися до правильної відповіді, потрібно знати, про який саме водоймі йдеться і які на ньому погодні умови. Наприклад, в глибоких водосховищах і ставках цей хижак взимку нерідко тримається на значних глибинах (близько 20 м). В особливо холодні дні щуку можна відшукати в глибоких ямах, так як вода там тепліше. Якщо ж на водоймі скрізь однакова глибина, то вам слід пошукати самі теплі місця. Особисто мені іноді буває просто лінь багаторазово вимірювати температуру води, тому я ловлю щуку з того берега водойми, звідки дме вітер. Що стосується принад для лову щуки, то мені до душі виброхвост. При цьому проводку я завжди намагаюся виконати якомога повільніше, проводячи його над дном короткими нерівномірними рухів. В принципі можна застосувати й інші принади (наприклад, джеркбейты), але вони будуть ефективні тільки в тому випадку, якщо кормова риба збереться на мілководді

Комментариев нет :

Отправить комментарий